E-mail: Hasło: Pamiętaj mnie Nie pamiętam hasła
SukcesMarketing.pl
Leszek Narloch

JEDNYM ZDANIEM - O POLSKIM MLM-ie

 

Marek Łuszczki - Redaktor czasopisma "Manager MLM" oraz Portalu "Ranking MLM" poprosił mnie o odpowiedzi do nowej formy publikacji jaką wymyślił pod tytułem "JEDNYM ZDANIEM".

Spodobał mi się pomysł więc umieszczam pytania i moje odpowiedzi.

Przeczytaj całość na stronie wydawcy: rankingmlm.pl

 

O POLSKIM MLM-ie

Marek Łuszczki: Jaką renomą cieszy się polski MLM?
Leszek Narloch: Jest to najszybciej rozwijająca się i dająca zarobić ponadprzeciętne pieniądze dziedzina gospodarki jaką mamy w Polsce.

: Co wpływa na ocenę branży najbardziej?
LN: Zawsze pierwszy oceniany jest człowiek, to on wpływa swoją osobą na to jak odebrana zostanie branża.

MŁ: Jak kształtować opinię publiczną w zakresie funkcjonowania marketingu sieciowego?
LN: Organizować darmowe szkolenia dla społeczeństwa, które poprowadzą najlepsi Liderzy branży MLM na tematy: "Marketing XXI wieku", "Nowoczesne sposoby zarabiania pieniędzy", "Sprzedaż doskonała" itd.

MŁ: Jakie widzisz najczęstsze błędy w tym obszarze?
LN: Pseudo Liderzy branży MLM wywyższają się i obniżają wartość pracy na etacie i innych form zarabiania zrażając do siebie większość społeczeństwa.

MŁ: Jak należy eliminować te błędy?
LN: Trzeba skupić się na przekazie rzetelnej wiedzy, motywowania i inspirowania ludzi oraz pokazywania przykładów sukcesów a nie obniżania wartości pracy etatowej.

MIJAJĄCY ROK

MŁ: Jaki był rok 2011 dla polskiego MLM?
LN: Kryzys gospodarczy wpłynął na większe zainteresowanie się pracą dodatkową właśnie w branży MLM.

MŁ: Kto w branży zrobił na Tobie największe wrażenie? 
LN: Największe wrażenie cały czas robi na mnie firma FM GROUP oraz Państwo Trawińscy, którzy jako rodzinna firma umożliwia osiągnięcie bogactwa w ponad 60 krajach świata.

MŁ: Jaki będzie rok 2012 dla MLM i jego dalszego rozwoju?
LN: To będzie rok największego dotąd trendu marketingu sieciowego w Polsce.

MŁ: Jaki był 2011 dla Ciebie i Twojego biznesu?
LN: Dobry - 100% wzrostu obrotu grupy w stosunku do 2010 roku.

MŁ: Jak oceniasz nowe media dedykowane branży?
LN: Ponieważ rozwija się branża rozwijają się media, chociaż myślę, że najlepsze przed nami :)

KRYZYS

MŁ: Co sądzisz o kryzysie gospodarczym?
LN: Jest, ale nie dotyczy każdego.

MŁ: Kto traci, a kto zarabia na kryzysie?
LN: Tracą jak zwykle chciwi i ostrożni a bogacą się bogaci.

MŁ: Jaką rolę w walce z kryzysem może odegrać lub odgrywa MLM?
LN: Powiedziałbym raczej, że to w rozwoju MLM bardzo pomaga nam kryzys :)

MŁ: Czy i jak kryzys gospodarczy odbił się na branży?
LN: Osoby niepewne swojego stanowiska pracy w trudniejszych czasach są bardziej przedsiębiorcze i otwarte na pracę w MLM

MŁ: Kiedy kryzys się skończy?
LN: Myślę, że dla wielu nie skończy się nigdy a dla innych już go nie ma.

PIERWSZY MILION

MŁ: Co trzeba robić, żeby zarobić wielkie pieniądze?
LN: Trzeba wypracować sobie odpowiednią osobowość i pracować nad przyczynami, które dają takie skutki.

MŁ: Jak ma się uczciwość do kwestii zarabiania kroci?
LN: Będąc nieuczciwym też można zarobić, ale to już sprawa sumienia i odnoszenia prawdziwego sukcesu.

MŁ: Dlaczego tak niewielu ludzi potrafi się bogacić, a większość zadowala się skromnym budżetem?
LN: Żeby odnieść ogromy sukces trzeba naprawdę czegoś mocno pragnąć, mieć duże marzenie albo wielki powód.

MŁ: Co sądzisz o powiedzeniu, według którego pieniądze nie dają szczęścia?
LN: Brak pieniędzy na pewno ludzi nie uszczęśliwia a ich nadmiar to problem, z którym chce się zmierzyć.

MŁ: Co to znaczy być bogatym?
LN: To oznacza mieć cel, do którego się dąży i przyjaciół

Publikacja: 06 luty 2012
Odsłon: 2879238
Autor: Leszek Narloch
E-mail: leszek.narloch@gmail.com
POLECAMY
FACEBOOK
© Copyright 2017. SukcesMarketing.pl