E-mail: Hasło: Pamiętaj mnie Nie pamiętam hasła
SukcesMarketing.pl
Monika Tomaszewska

O co Tobie tak naprawdę chodzi?

Z powyższym pytaniem musieli zmierzyć się liderzy grupy Sukces Marketing podczas całodniowych warsztatów z Piotrem Zarzyckim, wyjątkowym gościem naszej społeczności, Top Liderem branży MLM, współpracującym na co dzień z firmą CaliVita. Intensywne szkolenia miały miejsce w Bydgoszczy 19 października w sali konferencyjnejBallada hotelu Holiday InnBallada na 8 godzin zmieniła się w prawdziwą kuźnię zdolności liderskich.

Po co to robisz? Jeśli działamy, to na ogół wiemy, do czego ma nas to przybliżyć. Pytanie banalne,ale tylko z pozoru. Niejeden i niejedna z nas miał problem, aby wskazać powód, dla którego chce to robić. Ludzie w większości nie potrafią powiedzieć dlaczego "robią" MLM. Właśnie od rzetelnej, konkretnej odpowiedzi zaczyna się poważne myślenie o tym biznesie. Cel, jaki kieruje daną jednostką jest niezbędny, gdyż to właśnie on, odpowiednio wysoki, determinuje naszą motywację, działanie. Jeżeli mamy określony cel, dokładnie wiemy dlaczego zajmujemy się marketingiem sieciowym, nie potrzebujemy dodatkowej motywacji aby działać i osiągać kolejne sukcesy. Motywacja wypływa sama pod warunkiem, że mamy przed oczami sprecyzowany, zwizualizowany cel, do którego dążymy. Wtedy też  na pewno nie będziemy  nękać naszego lidera słowami "zmotywuj mnie".

Warsztaty z Piotrem Zarzyckim uzmysłowiły nam, że nasze działanie ma być nakierowane na zaspokojenie naszego ego. Musi być ono nastawione na osiąganie korzyści własnych. Egoizm nie może być pojmowany wyłącznie negatywnie, czyli tak jak powszechnie się uważa. Tak jest! Bądźmy egoistami! O taką postawę chodzi właśnie w osiąganiu sukcesów. Zaspokajanie własnych potrzeb, samorealizacja koreluje z relacjami z najbliższymi i środowiskiem. Jeśli czujesz się dobrze z samym sobą, wszyscy wokół czują się dobrze w Twoim towarzystwie.

W czasie rozważań na temat celu poruszyliśmy również kwestię dotyczącą właściwej postawy sponsora.  On również musi wiedzieć dlaczego ludzie z jego zespołu to robią. Musi to być ich prawdziwy powód. Pozwólmy zatem im mówić. Dajmy powiedzieć czego osoba z nami współpracująca rzeczywiście chce. Ludzie eksponują to czego im najbardziej brakuje. Daj sobie zaufać, wówczas Twoi ludzi powiedzą, o co im chodzi.
 

Celem spotkania z obcą osobą  nie może być sprzedaż czegokolwiek. To właśnie MYjesteśmy najważaniejsi.Tak naprawdę to do nas przyłączają się kolejne osoby, nie do firmy. . W ten sposób przeszliśmy do rozważań poświęconych językowi korzyści. Ludzie bowiem czynią wszystko dla swoich korzyści. Nie owijając w bawełnę, nasi rozmówcy dokonują transakcji zakupu lub rejestracji w firmie wyłącznie dla własnych korzyści. Twoim zadaniem jest ich wskazanie. W nawiązaniu do reguł warunkujących efektywną sprzedaż mieliśmy okazję analizować kolejne etapy oddziaływania na duszę, innymi słowy skupiliśmy się na psychologicznych prawidłach sprzedaży.
 

Umiejętności w MLM, czyli narzędzia, jakie wykorzystujemy w budowie naszego biznesu. Sprowadzają się one do trzech poziomów, spośród których najważniejszym jest kreowanie lidera (osobowości). Działanie z zasponsorowanymi przez nas osobami nie może polegać na pomocy. Pomagając, najczęściej robimy coś za kogoś. Zadaniem lidera jest nauczanie i egzekwowanie. W biznesie każdy powinien kreować własną markę, przecież musi to być własny biznes.

Intensywne warsztaty dały mnóstwo narzędzi do działania. Jednak zgodnie ze wskazówką Piotra Zarzyckiego, która brzmiała następująco: "Zapamiętaj tylko jedną rzecz i wprowadź ją w życie", podsumuję jednym zdaniem:

Najważniejszy jest bardzo wysoki cel, od którego zależy siła motywacji, ta zaś warunkuje skuteczność w działaniu.

Relacja z warsztatów z Piotrem Zarzyckim. Copyright by Monika Tomaszewska

Opublikowano w:

1. NETWORKMAGAZYN:

http://www.networkmagazyn.pl/o_co_tobie_tak_naprawde_chodzi

2. BLOG PIOTRA ZARZYCKIEGO:
http://www.piotrzarzycki.com/2013/10/mowiesz-i-masz/

Publikacja: 17 sierpień 2014
Odsłon: 8479
Autor: Monika Tomaszewska
E-mail: motomaszewska@gmail.com
POLECAMY
FACEBOOK
© Copyright 2017. SukcesMarketing.pl